به گزارش ثبت آسان به نقل از قوه قضائیه، سیدابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مركز مدیریت خطوط، از نزدیك در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به كارشناسان حقوقی، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و كیفیت پاسخگویی كارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر كرد.
رئیس قوه قضائیه همین طور بعضی از پیام های ضبط شده مردمی و مشكلات اعلام شده از طرف شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس مركز ارتباطات مردمی قوه قضائیه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیت های مركز ارائه كرد.
همین طور كارشناسان حقوقی و قضات مركز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در جریان این بازدید، به سوالات آیت الله رئیسی پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرح شده و دغدغه های مردم در تماس با مركز ۱۲۹ پرداختند.
منبع: ثبت آسان