استاندار كرمانشاه:

برای امهال وام زلزله زدگان 1500 میلیارد تومان پرداخت می گردد

برای امهال وام زلزله زدگان 1500 میلیارد تومان پرداخت می گردد ثبت آسان: كرمانشاه - استاندار كرمانشاه اظهار داشت: دولت یك هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت امهال 2 ساله وام های مردم مناطق زلزله زده غرب استان به بانك مركزی پرداخت می كند.


به گزارش ثبت آسان به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در ستاد مدیریت بحران كه در استانداری كرمانشاه برگزار شد، تصریح كرد: دولت در جهت كمك به زلزله زدگان استان ۱۱ هزار میلیارد تومان بار مالی را تقبل كرده كه نشان از عزم جدی مسئولان نظام برای كمك به زلزله زدگان دارد.
وی تصریح كرد: همینطور دولت 2 هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مابه تفاوت سود وام های چهار درصد به زلزله زدگان پرداخت می كند.
استاندار كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: مردم شهرستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب هنوز در كانكس هستند و امكان دارد كه بارندگی ها برای آنان مشكل ساز شود.
وی اضافه كرد: ستاد مدیریت بحران با هماهنگی فرمانداران جلسه ای بگذارند و اگر كانكس هایی در راه سیلاب قرار دارند، جابجا شوند.
استاندار كرمانشاه تصریح كرد: شركت آب و فاصلاب هم كانال ها را لایروبی كند تا از بروز آب گرفتگی جلوگیری شود.
بازوند اضافه كرد: اعتبارات مورد نیاز برای انجام این اقدام ها تامین خواهد شد و نظارت بر كارها را مدیریت بحران انجام خواهد داد.
وی از شركت توزیع برق هم خواست كه سیستم برق كانكس ها را در مناطق زلزله زده استان كنترل كند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.
استاندار كرمانشاه بر جمع آوری كانكس ها در روستاهای بازسازی شده استان تصریح كرد و اظهار داشت: فرمانداران و دهیاران كانكس های اهدایی را در روستاها جمع آوری كنند تا از تبدیل شدن روستاها به حلبی آباد جلوگیری شود.
بازوند به مبحث اعطا زمین به مستاجران هم اشاره نمود و اظهار داشت: تمام مستاجرانی كه زمین می گیرند باید كانكس خویش را به محل ساخت ساختمان منتقل كنند؛ اردوگاهی در محل ساخت زمین ها طراحی شده كه كانكس ها در آن مكان مستقر خواهد شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 كیلومتری بخش ازگله و 32 كیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه 620 كشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یك هزار و 930 روستای استان كرمانشاه خسارت وارد كرد و برپایه ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسكونی شهری و روستایی هم صدمه كلی و جزئی دیده است.
7445/8066


1397/08/03
20:16:18
5.0 / 5
4528
تگهای خبر: بانك , ساخت , شركت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است