نماینده دادستانی كل كشور:

طرح ایجاد تحول در زندان های لرستان عملیاتی می شود

طرح ایجاد تحول در زندان های لرستان عملیاتی می شود به گزارش ثبت آسان لرستان نماینده دادستانی كل كشور اظهار داشت: طرح ایجاد تحول در زندان های لرستان عملیاتی می شود.


سید اصغر رفاهی در نشست مشترک با مدیرکل و رؤسای زندان های لرستان که امروز ۱۶ مهرماه صورت گرفت، اظهار نمود: رویکرد دادستانی، یک رویکرد حمایتی توأم با رأفت اسلامی بوده که ارتقاء سطح عرضه خدمت به زندانیان و خانواده های آنان را اولویت قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا دغدغه آینده زندانی را دارد و بنابراین بر اجرا و توسعه هدفمند برنامه های اشتغال و حرفه آموزی، اصلاحی، تربیتی و روان درمانی تاکید دارد.
سرپرست اداره کل نظارت بر ضابطین زندان ها و اجرای احکام کیفری دادستانی کشور تصریح کرد: بازگشت آبرومندانه زندانی به جامعه و فراهم ساختن شرایطی برای عدم بازگشت مجدد او به زندان از اولویت های دستگاه قضاست که تنها با کار جهادی، هدفمند و دانش محور محقق خواهد شد.
این مقام قضایی افزود: لزوم دارد همه تلاش ها و اقدامات قضایی و زندانبانی و بررسی مسائل و مشکلات زندانیان تا آنجا که قوانین و مقررات اجازه می دهند با جدیت مورد توجه قرار گیرند.
رفاهی افزود: از آنجائیکه رویکرد زندانبانی در جمهوری اسلامی یک رویکرد انسان محور است بر همین مبنا باید تلاش شود که زندان ها به آموزشگاه نیکی ها تبدیل گشته تا از این طریق روند کاهش ورودی به زندان ها سرعت بیشتری به خود گیرد.




منبع:

1399/07/17
13:20:03
5.0 / 5
2164
تگهای خبر: اداره , اشتغال , توسعه , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است