در گفت وگو با ثبت آسان

كاردار ایران در عراق: ۲۲ زندانی ایرانی امروز از عراق به كشور منتقل می شوند

كاردار ایران در عراق: ۲۲ زندانی ایرانی امروز از عراق به كشور منتقل می شوند به گزارش ثبت آسان كاردار ایران در عراق اعلام نمود: مقرر است  امروز (دوشنبه)  22 نفر از شهروندان ایرانی كه در عراق زندانی بودند، برای گذراندن ادامه دوران حبس شان  از عراق به ایران منتقل شوند.


سید موسی علیزاده طباطبایی در گفت و گو با ایسنا در این ارتباط اضافه کرد: مدت حکم بیشتر این زندانیان از ۲ تا ۱۰ سال حبس بوده که آنها یک چهارم زمان حبس خودرا گذرانده اند.
این دیپلمات کشورمان در عراق با اعلان اینکه این امر به دنبال رایزنی های فشرده سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به خصوص ایرج مسجدی، سفیر کشورمان در این کشور همسایه با مقامات دادگستری عراق همچون رئیس قوه قضاییه و دادگستری عراق صورت انجام می شود، اضافه کرد: این انتقال برمبنای ماده ۳ توافقنامه همکاری حقوقی و قضایی ایران و عراق انجام می شود.
طباطبایی همین طور اظهار نمود: جرم بیشتر این زندانیان ورود غیرقانونی به عراق، حمل مواد مخدر و سرقت بوده است که این جرایم در عراق با مجازات های سنگینی هم راه است.
بر اساس این گزارش انتقال این زندانیان در روز دوشنبه با حضور نمایندگان دادگستری عراق و وکیل و نماینده سفارت ایران در این کشور در مرز شلمچه انجام می شود.




منبع:

1399/08/12
14:42:18
5.0 / 5
1167
تگهای خبر: رئیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است