باران امیدی دوباره به كشاورزان خلخالی داد

باران امیدی دوباره به كشاورزان خلخالی داد ثبت آسان: اردبیل - بارش های مناسب اردیبهشت ماه امسال، امید كشاورزان خسارت دیده از سرمای بهار امسال را برای كشت دوباره محصولات زراعی و باغی در شهرستان خلخال افزایش داد.


به گزارش ثبت آسان به نقل از ایرنا، در حالیكه بیش از 90 درصد محصولات زراعی خلخال در اثر سرمای بهار امسال از بین رفته و خسارات مالی سنگینی به بخش زراعی و باغی این شهرستان وارد شده، بارش ها شادمانی كشاورزان و زارعان منطقه برای كشت محصولات زراعی در منطقه را بدنبال آورد.
رییس اداره هواشناسی خلخال از بارش بیش از 35 میلیمتر باران در 14 روز اول اردیبهشت ماه در این شهر خبرداد و اظهار داشت: میزان بارش های ثبت شده در ایستگاه های باران سنجی این شهرستان همچون روستای مجره بمراتب بیشتر از مقدار باران سطح شهر است.
فرامرز فرض الله پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: با عنایت به بارش 16 میلیمتری باران در مدت 31 روز فروردین ماه میزان بارش باران در نیمه اول اردیبهشت بیش از 2 برابر مجموع بارندگی های فروردین گزارش شد.
وی به بارش های رگباری و تند باران در مناطق مختلف این شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: رگبار باران آبگرفتگی معابر این شهر را به دنبال داشته است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018


1397/02/14
20:34:08
5.0 / 5
5743
تگهای خبر: محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است