اسنپ تریپ و پیگیری حقوقی مصاحبه های جعلی
ثبت آسان: اسنپ تریپ در اطلاعیه ای اعلام نمود كه از این به بعد انتشار مصاحبه های جعلی با مدیران این شركت توسط برخی رسانه ها را بوسیله مراجع قضایی پیگیری می كند.
روابط عمومی شركت اسنپ تریپ در اطلاعیه ای كه نسخه ای از آنرا در اختیار خبرآنلاین قرار داده آورده است: «شركت اسنپ تریپ بعنوان یكی از مجموعههای فعال در زمینهی گردشگری، همواره تلاش نموده تا با كمك و همكاری مجموعههای ذینفع، به بهبود بیش از پیش این صنعت كمك نماید. فعالیت در یك فضای رقابتی مثبت و سالم، همیشه از اصلی ترین دغدغههای این شركت بوده است.
سایت ایران جیب در روز دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ مبادرت به انتشار مصاحبهای منتسب به آقای امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی شركت اسنپ تریپ نمود كه در این مصاحبه، مطالبی خلاف واقع به این شركت نسبت داده شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با بررسیهای صورت گرفته مشخص شد هیچگونه مصاحبه ای با آقای امیرعلی مهاجر و سایر مدیران این شركت به عمل نیامده و مصاحبهی انتشار یافته در سایت ایران جیب كاملا جعلی بوده است. همین طور این وبسایت فاقد هر گونه لوگوی تایید كننده از جانب مركز توسعه و تجارت وزارت صنعت و وزارت ارشاد است. به محض اطلاع از این موضوع، پیگیری های لازم، انجام و متن مصاحبه ی جعلی در تاریخ ۹۸/۰۵/۳۰ از روی سایت ایران جیب حذف شد. متاسفانه از زمان انتشار این خبر تا حذف آن از روی سایت، افرادی مبادرت به بازنشر این مصاحبه دروغین در شبكههای اجتماعی نمودند. بنا بر این مجموعه اسنپ تریپ تصمیم گرفت سوژه را بوسیله مراجع قضایی پیگیری نماید.»
امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ نیز درباره انتشار این مصاحبه ی جعلی، عنوان كرد: «متاسفانه شاهد این هستیم كه افرادی بجای كمك به بهبود وضعیت موجود در صنعت توریسم، با صرف هزینه های فراوان و تولید شایعات و اخبار دروغین، به دنبال تخریب چهرهی شركت های نوپا و فعال در این عرصه هستند»
مهاجر اضافه كرد: «هدف اصلی اسنپ تریپ، نشان دادن ایران واقعی به مردم دنیا و ایجاد بستری برای سفرهای آسان و ارزان است. این تیم از ۲۷۰ جوان با میانگین سنی ۲۹ سال تشكیل شده كه شبانه روز در تلاشند تا خدمتی به صنعت گردشگری ایران عرضه كنند. اهتمام ما بر این است كه بتوانیم به گسترش بازار گردشگری ایران كمك نماییم و با استفاده از روشهای نوآورانه، در كنار كم كردن هزینههای سفر برای مردم، درآمد هتلها را نیز افزایش دهیم.
از آنجایی كه امكان دارد این شایعات و اخبار كذب منجر به خدشهدار شدن چهرهی این برند و تاثیرات منفی در فضای گردشگری آنلاین شود، تمام تلاش خودرا به كار خواهیم بست تا بوسیله مراجع قانونی جلوی تكرار چنین اتفاقاتی را بگیریم.» ۲۱۲۱
منبع: ثبت آسان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان