در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

آزادی 280 زندانی بوسیله مصالحه در گیلان

آزادی 280 زندانی بوسیله مصالحه در گیلان به گزارش ثبت آسان رئیس شورای حل اختلاف گیلان با اشاره به اینكه در شش ماهه نخست امسال 280 زندانی بوسیله مصالحه آزاد شدند، اظهار داشت: الان 11 هزار پرونده در شورای حل اختلاف گیلان در حال رسیدگی است.



به گزارش ثبت آسان به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد میرمحمدی بامداد دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود بیش از ۱۵ هزار پرونده بطور ماهانه به شوراهای حل اختلاف استان گیلان، بیان کرد: از شروع امسال تا حالا حدود ۱۰۰ هزار و ۹۳۷ پرونده به شوراهای حل اختلاف استان گیلان وارد شده است.
وی با اشاره به سرعت حل پرونده ها در شوراهای حل اختلاف گیلان، افزود: عمده پرونده های موجود در شورای حل اختلاف استان مربوط به امسال است و حدود ۵۰۰ پرونده مربوط به سال قبل می شود.
رئیس شورای حل اختلاف گیلان با اعلان اینکه ۳۰ درصد از پرونده های وارد شده به شوراهای حل اختلاف گیلان به صلح ختم می شود، اضافه کرد: دعاوی مربوط به مالک و مستأجر، مهریه و وراثت همچون پرونده هایی است که با آن سر و کار داریم.
میرمحمدی از وجود ۱۱ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان گیلان آگاهی داد و اشاره کرد: کارکنان شوراهای حل اختلاف علاوه بر شرکت در کلاس های حقوقی، از کلاس ها و دوره های روانشناسی نیز بهره مند می شوند.
رئیس شورای حل اختلاف گیلان با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال شرایط آزاد شدن ۲۸۰ زندانی بوسیله مصالحه را فراهم کردیم، اظهار داشت: ۱۰ شعبه شورای حل اختلاف استان گیلان مخصوص زندانیان است و به شرایط آزادی آنها رسیدگی می شود.


منبع:

1399/08/19
14:57:02
5.0 / 5
1616
تگهای خبر: رئیس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است