ورود دادستانی كل كشور برای رفع مشكل تولید كننده ایرانی

ورود دادستانی كل كشور برای رفع مشكل تولید كننده ایرانی معاون قضایی دادستان كل كشور از ورود دادستانی برای رفع مشكل یكی از تولید كنندگان ایرانی اطلاع داد و اظهار داشت: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی كل كشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری بدست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.



به گزارش ثبت آسان به نقل از قوه قضاییه، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: به دنبال انتشار وسیع کلیپ از تولید کننده ورشکسته در فضای مجازی، مبحث بلافاصله به دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ارجاع شد. در همین راستا دبیر ستاد روز چهارشنبه با دعوت از آقای «کلیددارزاده»، مشکلات این تولید کننده را استماع کرد.

وی افزود: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری به دست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

روز گذشته کلیپی از سید مهدی کلیددارزاده در فضای مجازی پخش گردید که تعدادی از مسؤلان را بر آن داشت تا مشکل این تولید کننده را برطرف کنند. وی در این کلیپ از مشکلاتی که پیش روی تولید کنندگان قرار دارد می گوید و عنوان دارد که بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان به وی ضرر زدند و سبب تخریب کارخانه اش شدند.




1399/07/05
13:53:23
5.0 / 5
1475
تگهای خبر: تولید , معاون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است